Veelgestelde Vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Om onze prijzen scherp te houden, worden de producten van Vorana rechtstreeks verzonden vanuit onze fabrikant(en) en logistieke partners. Hierdoor kan de levertijd iets langer zijn dan u gewend bent. Verwerkingstijd: 1–2 werkdagen. Gemiddelde levertijd Nederland: 4–6 werkdagen.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een track & trace-code (wanneer beschikbaar).
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de geschatte levertijd geleverd. Het kan echter voorkomen dat vertraging optreedt door transport, douane of drukte.
Heeft u 3 dagen gewacht nadat de oorspronkelijke levertijd is verstreken, en heeft u uw pakket nog niet ontvangen?
Neem dan contact op via info@vorana.nl. Wij helpen u graag verder.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Bij Vorana profiteert u altijd van gratis verzending op alle bestellingen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden veilige en betrouwbare betaalmethoden aan via gecertificeerde betaalproviders.
U kunt betalen met o.a.:
- iDEAL
- Shop pay
- Visa
- MasterCard
- American Express
Alle betalingen zijn volledig beveiligd.
Ik mis een deel van mijn bestelling, hoe kan dit?
Bij grotere of gecombineerde bestellingen kan het voorkomen dat uw producten in meerdere pakketten worden verzonden.
Di gebeurt onder andere vanwege:
- gewichtsbeperkingen
- verschillende magazijnlocaties
- productkwaliteit garanderen
Ontvangt u maar een deel van uw bestelling?
Geen zorgen, de rest volgt meestal binnen 1 tot 3 werkdagen.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Het is helaas mogelijk dat een product tijdens transport beschadigd raakt.
Neem in dat geval direct contact op via info@vorana.nl en voeg de volgende informatie toe:
- Foto’s van het beschadigde product
- Foto’s van de verpakking
- Uw bestelnummer
Stuur het artikel nog niet terug zonder dat wij de foto’s hebben beoordeeld.
Onze klantenservice zoekt samen met u naar de snelste en beste oplossing.
Wat als het product niet past of niet naar wens is?
Geen probleem, wij denken graag met u mee.
Neem contact op met info@vorana.nl en vermeld:
- Uw bestelnummer
- Het artikel waar het om gaat
- De reden van retour
Wanneer het product retour moet worden gestuurd, betaalt u enkel de verzendkosten naar ons toe.
Wij leggen u dan precies uit hoe u de retour veilig en correct kunt afhandelen.
Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact met ons op.
E-mail: info@vorana.nl
Contactformulier: beschikbaar op onze klantenservicepagina
Bedrijfsinformatie
Vorana
KVK: 94197903
BTW-nummer: NL005070337B11
Adres: Strengen 72, Oudewater
Openingstijden klantenservice
Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 18:00
Zaterdag & zondag: 10:00 – 16:00
Wij streven ernaar uw e-mail binnen 24 uur te beantwoorden.